Saturday, November 20, 2010

F I R S T T I M E & B I O G R A F I



Hey all , Selamat Datang KE-Dunia Danny . . Nama yang selalu mummy saya panggil ialah Danny or Dino . . So Korang semua boleh pilih nak panggil aku apa(jangan panggik aku mcm binatang sudah) . . haha:) . . Saya ni suka benda yang mistik dan mencabar(dalam hati takut jugaa) . . haa:) . .Saya Graduan IPTS di Melaka . . Saya juga peminat no 1 RED DEVILS . . Saya juga minat pada barang-barang lama tak kisah motor ke kereta ke basikal ke baju ke kasut ke jam ke dan berapa banyak lagi ke ke lah . .hahahahah:) . . Saya ni boroi sbb suka makan cokelat . . haha . . Saya gelap sbb saya suka jalan pada tengahhari . . Saya comot sbb saya tidak mengikut fesyen terkini . . Saya cuma Simple . . Kemudian , saya ni paling kuat tidur . . Sebab The BEST tidur selepas makan cokelat kenyang-kenyang . . haaha . . Ohkay la . . Setakat ini lah saya tulis bio saya . . Nak kenal lagi sila add facebook saya dinomiqdad@yahoo.com . salam .(%)

No comments:

Post a Comment