Saturday, November 20, 2010

F R I E N D S H I P 1 :)


Gambar di atas adalah gambar kenduri Kak Long Rizal di Rembau . Gambar ini selepas kami siap kerja waktu kenduri . Berdiri dr kiri Saiful(labuan)ell(sabah)Zaki(negeri sembilan)rey(sabah)Epull(Johor)Fauzi(Perak),Duduk dr kiri Sarjent pendek(negeri sembilan)abg yusuf(Kedah)rizal(negeri sembilan)dan yang duduk itu mesti lah aku . . haha . . KAMI mmg mcm adik beradik sebab kami semua satu kolej . . aku rindu korunk semua . . i <3 YOU ALL


Gambar ini aku bersama Safuaan Jappar . .Dia ini berasal dari Jengka,Pahang . .Kalau korunk nak knl dia blh gtaw aku . . Nanti aku bg no dia . . Dia ni mmg ngam gila dgn aku . . Dia ni bnyk bantu aku waktu aku kat kolej dan tempat kerja dulu(Puteri resort).. Kitaorg ni mmg kepala gilaa . . sapuan i love u brother . .:)

Gambar diatas menunjukan aku bersama band aku di kolej . . Waktu ini kami perform di M.I.T.C  . Waktu ini kami di jemput main lagu tradisional . . Dari kiri ika-Danny-kecik-badang-zack-pizul-imam-kie-anuar-amir , Yang depan dr kiri shima-rey-rizal .. Sweet memory . .


Ni namanya Firdaus zubiir . . Dia ni bnyak tlg aku waktu aku main marching band n waktu aku dan dia bersukan tenpin boling sukan teras perak . . Dia ni boleh di kata nerd waktu dulu , tapi sekarang dah jadi prof kottt . . haha . . Pew-pew hal i love bro . . haha:)


Cerita ni plak , haha , kiri sekali fahmi-haikal-Danny . . Kami ni pekerja puteri resort dulu . .Macam-macam kenangan siot . . hahah . . The Best ..


Yang kiri tuh fahmi-tqka-kak.ayu-Danny-ayu . . diaorg ni student ptpl s.alam . . tapi diaorg sporting . . Kami Jalan kaki satu hari di melaka sampai rasa nk ptus kaki ni . . haha . . Fahmi ni pendiam , tp mulut dia kalah AZWAN ALI . Tyqa pulak seseorang hyperaktif . . Kak ayu pulak kaki yg di bodek(aku n kecik la selalu bodek) hahah:),n ayu ni mcm tyqa ( diaorg ni blh msuk team wonderpet) . .hahah:)


Ni kos landskap n batch aku kaum ADAM . hhaaaha. Kiri sekali abg.lan-rey-fauzi-abg.fendi-rizal-sapuan-Danny . . Kami telah bnyk bantu pihak kolej membuat projek . . . Tp kami semua penyamun landskap . . haha:)


Ni waktu konvo n kos aku . . nk sebut sorg2 mmg patah lidah aku . . haha:) . . Apa-apa aku plg nsome kat situ . .hahah:) . .Aku akan merindui korg . . Maafkan aku jika aku ada buat salah . .


Ni pewaris dorm jebat di kolej aku . . Ni majlis tak rasmi . . tak mengena dgn ranting , no , baju ,bebaiah semua . . harap maklum . .


NI lah Kehidupan saya . . saya syg sgt2 dkat kawan-kwan saya . . meraka adalah jantungku . . ramai lagi saya akan upload . .

No comments:

Post a Comment