Monday, November 22, 2010

koleksi pertama . .:)

Belakang kampungku yang tercinta . .
Salam semua , saya buatkan kenangan-kenangan foto bersama rakan-rakan . . . Sebelum tu maaf gambar banyak blum upload lagi . . Ni sekadar mencuba sahaja . Yang tidak ada di foto tersebut jangan lah marah . . Jangan kata saya tidak mengingat anda . . Saya ingat sahabat handalan saya semua dan saya rindu korg teramat-amat . . mhuaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . .


Bermula nyaaa . . .
Ni minggu pertama akudekat kolej . . Dari kiri choy - uda - aku . .  Kitaorg ni satu dorm tp kos je lain-lain  cuma uda je yang sama dgn aku . . Kami di first sem mmg rapat mcm adk beradik . . tapi apakan daya masuk sem kedua uda dah behenti dari kolej . . Dan kami hilang contact dgn dia . . aku rindu saat ini . .

Ni masa kami kelas amali . . Danny-adk manis-abg manis,rey-epul . . Mesti korg tertanya2 knp ada nama abg manis n adk manis . .Exc nama diorg ni abg manis ialah zawawi dan adk manis zahid . mereka ni selalu senyum dan lect kami pggl diog mcm tuh . . Kami dah banyak membantu pihak kolej untuk kejayaan   .

Ni pulak gambar masa Reunion batch dan sambut ari jadi ehsan . . mmg gempak gila sebb  kami main baling kek , salad , tepung , cili sos dan bnyk lagi . . Lect kitaorg En faizal yg bnyk membantu dari segi kewangan . . Dan perancangan dari aku dan kak sara . . ni lah kenangan gila vavi . . mmg semua kena . . Tapi siapa tiada masa tu mmg rugi lah . . haha

En jamhor pun kena juga . . Nasib baik ceo tak daatng . .Kalau dtg hbs laa ko . .hahah . . En jamhor kata kami THE BEST . . Jangan jeles ek . . hahah

Habis satu dewan terbuka bersepah dan kotor dgn permainan kami . . lingkungan yang dtg mlm itu termasuk pegawai,pelatih,lect 70 org . . mmg gempak vaviii . .
Happy Birthday Ehsan ..:)

.

No comments:

Post a Comment